Mama Thai Franczyza: część 1

352488075_770170614741518_2987301256634069304_n

Mama Thai Franczyza: część 1

Witajcie ponownie!

Z tytułu poszerzającej się bazy pytań o franchising Mama Thai, przychodzimy do Was z małym Q&A. Odpowiemy dzisiaj na kilka pytań związanych z naszą polityką franczyzową i opracowanego przez nas modelu franczyzowego. Na potrzeby naszego internetowego bloga, udostępnimy Wam część prezentacji skierowanej do naszych przyszłych wspólników.

„Nie pracowałem wcześniej w branży gastronomicznej, czy będę w stanie udźwignąć ciężar prowadzenia restauracji?”

Podstawową kwestią, którą omawiamy na pierwszej wideokonferencji, bądź stacjonarnym spotkaniu, jest termin „RESTAURATOR”. Niezwykle istotne jest, by zwizualizować, już na początku przyszłej współpracy, z czym wiąże się czynne prowadzenie lokalu gastronomicznego. Uznaliśmy, że nie ma bardziej efektywnego rozwiązania na przekazanie tej wiedzy, niż szczera rozmowa z właścicielką lokalu macierzystego, Martą Makar. Taki rodzaj spotkania rozjaśnia spojrzenie na wszelkie zalety oraz trudności dnia codziennego restauratora. Jednak nie będziesz musiał przechodzić tej najcięższej, początkowej drogi samemu. Okazuje się bowiem, że aby zostać pełnoprawnym restauratorem i przy okazji, naszym wspólnikiem, nie trzeba wcale posiadać wieloletniego doświadczenia w branży, wystarczą szczere chęci, sumienność i wykazanie się żyłką przedsiębiorcy. My zadbamy o całą resztę!

„Na co mogę liczyć w związku z podjęciem współpracy?”

Przedstawimy Wam w punktach, z czy wiąże się zaufanie marce Mama Thai, w związku z tym przyszły właściciel otrzymuje:
1.Księgę „Know-How”- czyli wszystko co wiemy o prowadzeniu restauracji, serwowaniu dań, czy napojów pod względem technicznym i praktycznym, uporządkowane w jednym, obszernym zbiorze wiedzy.
2.Dobór lokalizacji, projekt wnętrza oraz wybór zaopatrzenia lokalu, bazując na wypracowanych w trakcie naszej kilkuletniej działalności, współpracach oraz doświadczeniu.
3.Kompleksowe szkolenia- czyli podzielony na 3 segmenty, trwający około 4 tygodni kurs, przeprowadzony przez wyszkolonych pracowników naszego lokalu.
4.Nadzór nad każdym etapem prowadzenia restauracji: od pierwszych rozmów, przez uroczystość otwarcia, oraz przez cały, nieograniczony czas pełnoprawnej działalności lokalu, sprawowany przez powołanego na tą potrzebę opiekuna franczyzowego.
5.Wsparcie marketingowe- oznacza to otrzymywanie z odpowiednim wyprzedzeniem wszelkich materiałów w formie fizycznej, jak ulotki, menu czy naklejki oraz stworzenie własnych mediów społecznościowych i powierzenie ich prowadzenia odpowiednio wykwalifikowanemu, lokalnemu social media managerowi.
6.Wspólny koszyk zakupowy oraz system sprzedażowy- zamówienia składamy u wspólnych sprzedawców, co gwarantuje identyczną jakość, powtarzalność i zapewnia najniższej ceny. System sprzedażowy, to narzędzie bez którego restauracja nie może funkcjonować. Nasz operator, zarówno przystosuje wcześniej zbudowaną stronę internetową, jak i przeprowadzi odpowiednie szkolenie dla personelu, aby składanie zamówień dodatkowo usprawniło pracę, a dla właścicieli, wskaże użyteczność pod kątem narzędzia analitycznego i kontrolnego.

„Chciałbym otworzyć mniejszy punkt, bez sali konsumpcyjnej, damy radę cos wymyślić?”

W celu sprostania wymaganiom oraz wizjom wszystkich zainteresowanych, przygotowaliśmy się pod 3 rodzaje lokalów. Opracowaliśmy idealne rozwiązanie pod mniejsze oraz ogromne przestrzenie, które jesteśmy w stanie przystosować i zaopatrzyć, aby odpowiednio wykorzystać każdy metr. Wyróżniliśmy:
1.Mama Thai Point- czyli lokal skrojony pod tzw. szybką obsługę- wynos oraz dostawę. Ograniczony do minimum metraż, skrócone menu umożliwiające ekspresową wydawkę naszych wyjątkowych potraw, oraz przystosowane do mniejszych powierzchni wyposażenie- to cechuje nasz Point.
2.Mama Thai Standard- lokal posiadający salę konsumpcyjną, oraz możliwością poszerzenia o ogródek, z pełnym menu od strony kuchennej i ograniczonym w kwestii barowej. Przystosowany do serwowania dań stacjonarnie, skierowany bezpośrednio do rodzin, poszukujących przyjaznej atmosfery.
3.Mama Thai Premium- najwyższa gastronomiczna półka, pełne menu z możliwością poszerzenia oferty o wprowadzenie cateringów, wyszukany projekt sali oraz ogromna, zagospodarowana pod każdy etap produkcji potrawy, część kuchenna- to tylko jedne z wielu pozytywnych cech lokalu, który jak sama nazwa mówi, jest Premium.

Na dziś to już wszystko, ale niedługo wrócimy do Was z kolejną dawką informacji na temat franczyzy. Jeżeli masz pytania lub jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, śmiało wyślij wiadomość na dedykowaną skrzynkę odbiorczą:
franczyzamamathai@gmail.com
Do zobaczenia!

Restauracja w Białymstoku

Restauracja Mama Thai
ul. Kopernika 2

OBSERWUJ NAS

Restauracja w Białymstoku

Restauracja Mama Thai
ul. Kopernika 2

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Czwartek 11-22
Piątek - Niedziela 11-22